כתיבת תוכן לאתרים | כתיבה שיווקית

כתיבה שיווקית עסקית

  • זקוקים לכתיבה שיווקית עסקית שתקדם אתכם ברשת האינטרנטית?
  • רוצים לשדרג את התכנים השיווקים שהזנתם בעבר?
  • מעוניינים לקדם את האתר שלכם במנועי החיפוש ברשת?

ברוכים הבאים אל עולם התוכן השיווקי, המניע מיליוני גולשים ברשת האינטרנט!

נקודה קריטית שמעוררת מחשבה

כשאתם גולשים ברשת האינטרנטית על מנת לחפש מידע בנושא עיצוב פנים (או כל נושא אחר שמעניין אתכם), לנגד עינכם מופיעה רשימה ארוכה ובלתי נגמרת של אתרים אשר עוסקים בתחום.

כמו כל גולש, גם אתם ניגשים לתוצאה הראשונה שנחשפה בתוצאות החיפוש ונחשפים למספר תמונות, מספר עמודי תוכן המפרטים אודות סגנונות עיצובים שונים ועוד. במידה ועמודי התוכן באתר הראשון אליו נכנסתם לא מספקים אתכם, אתם באופן אוטומטי מדלגים לאתר השני על פי סדר הופעתם על פי רוב.

 באתר השני בו אתם מבקרים (להבדיל מהאתר הראשון), אתם מגלים גלריית תמונות מכובדת, ומתחת לכל תמונה נרשם טקסט המושך אתכם אל גוף כתבה בתחום עיצוב הפנים. במהלך הכתבה אתם נחשפים לתמונות לפני-ואחרי השיפוץ, הנכם מגלים טיפים מקצועיים בנושא עיצוב, ועוד. ובנוסף תחת כל תמונה יופיע אייקון אשר יפנה אתכם אל המבצע החודשי המוצע על ידי החברה.
בנקודה זו אעצור ואשאל אתכם: לאיזה מהאתרים הייתם פונים בכדי לבקש ייעוץ?

מהי כתיבה שיווקית עסקית

עמוד התווך של תהליך בנייה, תחזוק וקידום אתרים ברמה השוטפת, היא כתיבה שיווקית עסקית. 
ככל שהתוכן אותו תזינו לרשת האינטרנטית יהיה מעניין יותר, איכותי ורלוונטי לתוצאות החיפוש של הגולש, כך תגדילו את סיכויי ההתקשרות בנכם לבין הגולשים הקוראים את התוכן השיווקי אותו פרסמתם.

באמצעות כתיבה שיווקית עסקית בתכני האתר, אתם יכולים:

  • לקדם את האתר בדירוג מנועי החיפוש
  • לגרום לתנועת גולשים רלוונטית לתחומכם
  • ליצור מצב בו הגולש שוהה זמן ממושך יותר באתרכם
  • להניע את הגולש לפעולה שבסופה תיווצר התקשרות בינו לביניכם
  • כתיבה שיווקית עסקית יוצרת את ההבדל בין אתר שיווקי המוכר שרות, לבין אתר תדמיתי המעניק מידע בלבד

כיצד מייצרים כתיבה שיווקית עסקית


עובדה: כל אתר אינטרנט אשר עוסק בתחום ספציפי, שואף להוביל את תחומו ברשת. אם כך כיצד ראוי לכתוב תוכן שיווקי:

הנעה לפעולה

חשוב כי בגוף הטקסט תעודדו את הגולש לביצוע פעולה – רצויי מיידית.
הנעה לפעולה יכולה לבוא לידי ביטוי באמצעות קישורים בגוף הטקסט ליצירת קשר מיידי, באמצעות הטבות או מחירים מיוחדים שאתם מעניקים לנרשמים לאתר באופן רשמי ועוד. כתיבה שיווקית עסקית איכותית תניע לפעולה ותשיג את המטרה לשמה נכתב הטקסט.

הציגו פתרון לבעיה

במהלך הכתיבה השיווקית עליכם לסקור את תחומי העיסוק של האתר ברמה מקצועית, תוך הפניית הלקוח לפתרונות המוצעים בשרות אותו אתם מעניקים. 
כתיבה שיווקית מתמקדת בהצגת הבעיה ובדרכי הפתרון הייחודי שאתם מעניקים לה.

היו מיוחדים ומעניינים

על כתיבה שיווקית עסקית להיות מעניינת, תמציתית, קולחת ומקצועית, רק כך תצליחו לגרום לגולשים להמשיך לקרוא את התוכן ואף להעניק להם כלים וערך מוסף.

הגדרת קהל יעד

אופי הכתיבה השיווקית מושטת על מטרות האתר והגדרת קהלי היעד, על כן חשוב לאפיין את הגולשים המגיעים לאתרכם לרבות גיל, סטאטוס השכלה ועוד.

מידע מהימן ומקצועי

עליכם לגרום ללקוח את התחושה כי הוא הגיע למקום הנכון ובאמצעות התוכן שלכם הוא יכול למצוא את האינפורמציה הרלוונטית לו. על הגולש להרגיש בטוח במידע אותו אתם מעניקים לו.