כתיבת תוכן לאתרים | כתיבה שיווקית

כתיבת מאמרי קידום

כתיבת מאמרי קידום – מהי הנוסחה?

מאמרי קידום כשמם כן הם, מאמרים המיועדים לקדם אתר אינטרנט. ככל שעבודת הקידום תהיה טובה יותר, כתיבת מאמרי קידום תהיה ברמה גבוהה והמאמרים יכללו את מילות המפתח החשובות, כך גדלים הסיכויים שאתר האינטרנט יזכה למיקום מכובד בפלט התוצאות של מנוע החיפוש 'גוגל'.כתיבת מאמרי קידום

כתיבת מאמרי קידום

רבים מנסים לברר האם יש נוסחה מיוחדת למטרת כתיבת מאמרי קידום. התשובה הישירה, הפשוטה והאמיתית ביותר היא 'לא'. הסיבות לכך הן:

  • כל מקדם והכללים שלו- לכל מקדם אתרים יש את שיטות הקידום וצורת ההבנה שלו באשר לדרך הטובה ביותר לקידום אתרי הלקוחות שלו. דבר זה כולל דרישות מיוחדות למאמרי הקידום.
  • כל כותב והמקצועיות שלו- כתיבת תכנים היא מקצוע, ועל כן ניתן לומר כי כותב תכנים הוא בעל מקצוע. בתור בעל מקצוע הוא מכיר את הסגנונות השונים של הכתיבה לאינטרנט, ההבדלים בין הסגנונות, ההבדלים בין כתיבה אינטרנטית לכתיבה רגילה ועוד. הכותב ישלב את הוראות הקידום שקיבל מהמקדם בתבנית המתאימה ביותר לכתיבה בסגנון ספציפי ולמטרה מסוימת.
  • דינאמיות- יש לקחת בחשבון כי רוב המקדמים פועלים על פי גוגל וניסיונות להבין את הפרסומים השונים והעדכונים אותם היא מוציאה מדי תקופה ועל כן, לא ניתן לקבוע נוסחה מנצחת לכתיבת מאמרי קידום, אלא אם הנוסחה המנצחת היא היכולת לשנות ולהוסיף בהתאם לדינאמיות של גוגל והמקדמים.

 כתיבת מאמרי קידום- יסודות

יש מספר כללים חשובים המיועדים לכל מי שמעוניין לעסוק במקצוע כתיבת מאמרי קידום.

  • מילות מפתח- הדבר הראשון הוא לדעת מה הן מילות המפתח אותן צריך להטמיע במאמר.
  • כמות- מהי כמות המילים הרצויה בכל מאמר קידומי.
  • פיזור- הפיזור של מושגי המפתח חייב להיעשות בצורה טבעית.
  • כתיבה- למרות האילוצים השונים של מילות מפתח שונות, חשוב לכתוב בצורה טבעית. כותב תכנים שנותן למילת המפתח תפקיד של שחקן ראשי במאמר, קרוב לוודאי שייכשל בכתיבה עצמה.
  • מקצועיות- כתיבה דורשת ידע. כלומר, כל כותב צריך לדעת כיצד הוא יחלק את המשקל של הנושאים השונים עליהם הוא כותב בצורה בה הקוראים לא יאבדו עניין. בדרך כלל דבר זה יבוא לידי ביטוי על ידי כותרת ראשית אטרקטיבית, פתיח, 2-3 פסקאות משנה וסיומת של כמה מילות סיכום.

 לסיכום, כתיבת מאמרי קידום דורשת עבודת הכנה מקדימה עם המקדם ורק לאחר עבודת אפיון התכנים הנדרשים, כותב התוכן יכול להתחיל במלאכת הכתיבה.