כתיבת תוכן לאתרים | כתיבה שיווקית

מאמרי קידום באנגלית

מאמרי קידום באנגלית – בונים את ה-ההצלחה

כל בעל אתר אינטרנט מעוניין להצליח בשוק הבינלאומי. הצלחה מקורה במחשבה תחילה, קרי, בניית אתר אינטרנט בשפה האנגלית ומציאת מומחה בתחום כתיבת מאמרי קידום באנגלית. מאמר זה יעזור לכם להבין מהי המשמעות של מאמרי קידום בשפה האנגלית באתרי אינטרנט ישראליים.מאמרי קידום באנגלית

מאמרי קידום באנגלית

התפקיד של מאמרי קידום הוא לעזור לכם לקדם את אתר האינטרנט במנוע החיפוש של גוגל, או כל מנוע חיפוש אחר. נכון להיום קידום אורגני לקהל הבינלאומי מחייב מאמרי קידום באנגלית. טרם בונים אתר אינטרנט ומעלים אותו לאוויר, יש לאפיין אותו בצורה מדויקת. אם בעלי האתר יודעים כי הם יהיו מעוניינים לפרוץ קדימה גם לקהל הבינלאומי, ההמלצה היא תמיד לבקש כי בונה האתרים יבנה אותו בהתאמה לכמה שפות ופעולות קידום.

חשוב לקחת בחשבון

  • קהל היעד- חשוב להחליט עוד בשלב האפיון על קהל היעד לו מעוניינים לשווק את אתר האינטרנט מוצריו ושירותיו. יש לענות על השאלה באם מדובר על קהל מקומי, קהל בינלאומי או שמעוניינים לייעד את האתר לשני סוגי הקהילות.
  • בניית אתר- יהיה זה נבון אם אתר האינטרנט ייבנה בהתאמה למספר שפות וזאת על מנת שתהיה אפשרות להתרחב ולהתחיל לשווק גם לקהל בינלאומי.
  • שפת האתר- חשוב להחליט האם מעוניינים שהשפה העיקרית של אתר האינטרנט תהיה באנגלית או בעברית. יש בעלי אתרים שמחליטים על הקמת שני אתרים שונים, כאשר הראשון מיועד לקהל בינלאומי ואילו השני למקומי.
  • מאמרי קידום באנגלית- מאמרי הקידום מהווים את אחד הכלים המרכזיים בקידומו של האתר. אם אתם מעוניינים להצליח לבנות קריירה בינלאומית, חשוב כי מקדם האתרים יחליט על כמות המאמרים החודשית הנדרשת לו, היכן הוא מעוניין לפרסם את המאמרים הללו ויוודא כי מאמרי הקידום נכתבים על ידי כותב מקצועי שאנגלית היא שפת האם שלו.
  • ערך מוסף – על כל מאמר אותו אתם מזינים אל הרשת האינטרנטית, להיות בעל ערך מוסף לגולש אחרת אין בו טעם.

מאמרי קידום איכותיים

איכות המאמרים חשובה מאוד. למרות שאנשי מקצוע רבים מתייחסים אל מאמרי קידום באנגלית או בעברית כמאמרים "פשוטים" ביחס למאמרי שיווק, קופירייטינג ומאמרים מקצועיים שונים, חשוב לא לזלזל בטיב המאמרים. יש לזכור כי מאמרי הקידום אותם בוחרים לפרסם מייצגים את החברה, המוצרים אותם היא משווקת והשירותים השונים שלה, לא פחות מאשר כל מאמר אותו היא מפרסמת החברה באתר האינטרנט שלה. בנוסף, חשוב לוודא כי המאמרים כתובים בניסוח תקין וללא שגיאות כתיב.