כתיבת תוכן לאתרים | כתיבה שיווקית

מאמרי קידום לאתר

מאמרי קידום לאתר – האיכות משחקת תפקיד

בשנים האחרונות ניתן לראות מודעות דרושים רבות המיועדות לכתבי תוכן. מודעות אלו נחטפות כמו שוקולד בשדה בוטנים על ידי סטודנטים ואנשים שחשים כי הם יודעים כיצד לכתוב. הבעיה היא שרוב כותבי התכנים אשר עוסקים בכתיבת מאמרים אלו מוותרים מהר מאוד. מאמר זה יסביר מהם מאמרי קידום לאתר, מי משתמש בהם ומדוע כותבי תכנים רבים מחליטים לוותר עליהם.

מאמרי קידום לאתר

מקדמי אתרים משתמשים במאמרים מסוג זה על מנת לקדם את אתרי האינטרנט אותם הם מקדמים. האתר מדורג על ידי גוגל בהתאם לאיכותו בין היתר נמדדת האיכות גם על פי איכות התכנים שבו, ההקשר ביניהם לבין הכותרות, תחום האתר והרלוונטיות של הנושא מבחינה כללית. מאמרי קידום איכותיים המוטמעים במקומות הנכונים באינטרנט וכוללים את מושגי המפתח הרלוונטיים, ישפרו את המיקום של אתר הלקוח במנוע החיפוש של חברת גוגל העולמית, (מנוע החיפוש הפופולארי ביותר).

לא משנה מה כותבים?מאמרי קידום לאתר

ישנם כותבי תכנים ובצער רב גם מקדמי אתרים, אשר אינם שמים דגש על איכות התוכן של מאמרי קידום לאתר. בעבר, הסברה הייתה כי האיכות של התכנים אינה חשובה, אלא רק מושגי המפתח המוטמעים בהם. כיום, כל אחד יודע שדבר זה אינו נכון וכי מאמרים אלו מייצגים חברה, מוצר, שירות ואתר, בדיוק כמו כל דבר אחר ונשפטים על ידי גוגל בהתאם. אמנם הם אינם משתייכים למעלה הראשונה בכל הקשור אל ההיבט המקצועי של התחום, אך רמת הכתיבה שלהם בהחלט חשובה.

הקושי של הכותבים

הקושי העיקרי של כותבי התכנים הוא ביחס אל מאמרי קידום ולכן קיימת תחלופה גבוהה בתחום. כותבי תכנים רבים סבורים כי רמת התוכן אינה משנה והעיקר הוא ההכנסה של מילות המפתח לטקסט (בהתאם הם גובים את המחיר). אלו מגלים מהר מאוד שדבר זה אינו נכון וגם מאמרי הקידום דורשים כתיבה איכותית. בנוסף, פעמים רבות יש צורך במאמרים רבים באותו התחום עם אותן מילות מפתח, דבר אשר אינו קל לאף כותב. מכאן התחלופה הגבוהה של הכותבים.

לסיכום, מאמרי קידום לאתר הם מאמרים חיוניים לתהליך הקידום של אתר אינטרנט. אלו יכולים להיכתב אך ורק על ידי מקצוענים שמכירים את כללי הכתיבה, דרישות עולם קידום האתרים ואלו הניחנים ביכולות כתיבה.