כתיבת תוכן לאתרים | כתיבה שיווקית

מאמרי קידום

תפקיד מאמרי קידום

כתיבת מאמרי קידום עבור קידום אתרים היא חובה. בין אם בעל האתר עתיד לקדם את האתר שלו לבד, לבין אם ישכור חברה המספקת שרותי קידום אתרים, ההכרח במאמרי הקידום הוא גבוה ובלעדיהם לא יהיה ניתן לקדם אתר האתר נכונה. טרם כתיבת המאמרים יש לבצע מחקר מילות מפתח אשר תוצאותיו הן אלה אשר תקבענה את נושאי המאמרים. אותן מילות מפתח או ביטויי מפתח לצורך העניין, הם בעצם הדרך למציאת האתר, לדוגמה: נניח ואנו מקדמים אתר המוכר מחשבים, הרי שנרצה שימצאו את האתר כאשר מקישים בגוגל את צמד המילים "רכישת מחשבים". בעזרת הליכי הקידום ומאמרי קידום בנושא זה, יוכל האתר לטפס במעלה תוצאות החיפוש של גוגל כאשר גולשים יקליקו את הביטוי "רכישת מחשבים".

מאמרי קידום

מאמרי קידום

בשונה משנים עברו, לא ניתן ולא מקובל, להציב מאמרי קידום שאינם איכותיים או קריאים. בעבר, בכדי להוזיל בעלויות הקידום, הוזמנו מאמרים באיכות הנמוכה ביותר אך כאלו אשר שמרו על כללי הקידום. בין כללי הקידום ניתן למצוא: צפיפות מילים, כמות מילים, מבנה ועוד. כיום, ענקית וראשית מנועי החיפוש, גוגל, אינה תומכת ואף דורשת כי כלל התוכן יהיה איכותי. על כן, נאלצו כלל מקדמי האתרים להציב ולעשות שימוש במאמרים איכותיים אשר מעניקים ערך מוסף לקורא ולא רק את ערך הקידום.

איך כותבים

את מאמרי הקידום ניתן להזמין מחברת מילות או לנסות לכתוב אותם לבד, טיפים רבים ושונים לכתיבה ניתן למצוא באתר שלנו. כמה דגשים חשובים טרם התחלת כתיבה עצמאית או לאחר הזמנה של מאמרי קידום מנותן שירות:

  • על המאמרים להיות קריאים ואיכותיים
  • הצבת המאמרים יכולה להיות באתר שלכם אך יש לפזרם ולהציבם באתרים שונים בנוסף בכדי לקבל את מלוא אפקט הקידום
  • אל תכתבו סיפורים, אורך טוב הוא 300-400 מילים
  • ימי צפיפות מילות המפתח חלפו עברו, כתבו באופן זורם והניחו לביטויי המפתח להשתלב
ולסיום סיומת

אם חשקה נפשכם בקריירת כתיבה מקצועית לאינטרנט או כזו אשר תעזור לכם לקדם את אתרכם ללא עלויות גבוהות, למדו את כללי הכתיבה, הרחיבו את מאגר הידע שלכם וכתבו כמה שיותר מאמרים ותכנים לאתר שבבעלותכם. ככל שתציבו יותר תכנים איכותיים באתר ותעניקו לגולש את הידע אותו הוא מחפש ומעבר, כך תוכלו להתקדם ולהפוך להיות אתר מומלץ.