כתיבת תוכן לאתרים | כתיבה שיווקית

עולם כתיבת תוכן לאתרים

עולם כתיבת תוכן לאתרים הוא עולם מורכב, מגוון ובעיקר מעט מבלבל, הן למי שעוסק בתוכן והן עבור מי שלא וזקוק לשירותי תוכן. מבולבלים? מזל שהגעתם לכאן כי אנחנו עומדים לעזור לכם לעשות סדר בבלגן. בשורות הבאות נדבר מעט על כתיבת תוכן לאתרים, מה חשוב ומה פחות חשוב וסתם בשביל הכיף, נתחיל במה לא חשוב..

כתיבת תוכן לאתרים – מה לא חשוב

עולם כתיבת תוכן לאתרים כולל בתוכו מספר אלמנטים אשר הוכנסו אליו על ידי מקדמי האתרים וגוגל לא ממש אוהבת את זה, בין יתר דברים אלו נמצא את דחיסת מילות המפתח. דחיסת מילות מפתח אומרת שחוזרים על אותה מילה או ביטוי מספר פעמים רב במהלך הטקסט וזאת על מנת לגרום לגוגל להבין שזו מילת המפתח החשובה בטקסט וגם לקדם את המילה הזו במעלה תוצאות החיפוש. ובכן, כיום זה כבר ממש לא עובד ככה ודחיסת מילות מפתח לא רק שאינה חשובה אלא דיי אסורה. ניתן ואף מומלץ לגרום לגוגל להבין מה מילת המפתח עבור כל טקסט אך לעשות זאת באופן טבעי ככל האפשר.עולם כתיבת תוכן לאתרים

עוד אלמנט אשר אינו חשוב בעולם כתיבת התוכן לאתרים הוא אלמנט הוצאת קישורים לכל מילה ומילה.. אז כן, בהחלט צריך להוציא קישור חיצוני ופנימי מכל עמוד אבל אין צורך לעשות זאת מספר פעמים בטקסט אחד. הנ"ל יהרוס עבורכם את הטקסט ובטח שלא יתרום לאתר.

אנחנו בטוחים שאתם תוהים מה לגבי תמונות אז כן, בהחלט מומלץ להוסיף תמונה לכל טקסט ולהעניק לה תג אלט אבל שימו לב להציב תמונה מתאימה וכזו שעוזרת להעביר את המסר ולא סתם תמונה רק כי היא תמונה יפה.

כתיבת תוכן לאתרים – מה כן חשוב

והנה הגענו לחלק הכייפי של כתיבת תוכן לאתרים.. מה חשוב מאוד בכתיבה מקצועית או כתיבה שיווקית – אז ככה:

  • איכות – אנחנו לא יכולים להדגיש זאת יותר מאשר אנחנו מדגישים כעת: תוכן איכותי נ-ק-ו-ד-ה! הקפידו על תוכן איכותי באתר שלכם ואם לא ניחתם בכישרון כתיבה, שכרו אותנו או כל כותב אחר למען מטרה זו. האיכות היא הדבר הכי חשוב בתוכן כ היא מגלמת בתוכה הן את אופי הטקסט והן את איך שהוא יקרא על ידי הגולש ועל ידי גוגל. לא פעם גוגל הצהירה כי תוכן איכותי יתועדף אצל ולכן הקפידו על כך בצורה הכי אובססיבית שיש (אלא אם האתר שלכם לא חשוב לכם).
  • איזון – את התוכן שאתם מעלים לאתר אזנו ודאגו שהוא יהיה כתוב כך שמי שיקרא אותו גם יקבל ממנו ערך מוסף, גם ייהנה מהקריאה עצמה וגם ירצה לחזור ולקרוא עוד תכנים באתר כי כרגע ותודות לתוכן האיכותי והמאוזן, האתר שלכם מתחיל להחשב באתר בר סמכא ומקור מידע.
  • קהל היעד – כל תוכן שאתם מתעדים להעלות לאתר, חשוב שיהיה כתוב בהתאם ובצורה מדוייקת המתאימה לקהל היעד. אם קהל היעד שלכם הוא הילדים אז כתבו כך שהן הילדים והן ההורים יבינו וירגישו כי אכן האתר מדבר אליהם, לחילופים אם האתר שלכם פונה אל עבר הגיל השלישי, דאגו שהתוכן יהיה מותאם אליו ולא רק בטקסט עצמו אלא באופי הגשתו.
  • גוגל – ואחרון חביב גוגל. כולנו רוצים להיות בו וכמה שיותר גבוה ולכן דאגו להזין תוכן לאתר שעומד ב "דרישות" של גוגל.

לסיכום, עולם כתיבת תוכן לאתרים הוא עולם בו יש המון לדעת ולא מומלץ סתם לכתוב כמה מילים ולהעלות לאתר רק כדי לצאת מידי חובה. שמרו על רמה גבוה באתר שלכם וכך תהנו מכל היתרונות של התוכן.

זקוקים לכתיבת תוכן לאתרים? צרו איתנו קשר ב: 072-231066 ואנחנו נוכל לעזור לכם להגיע למצב בו התוכן שלכם מושלם.