כתיבת תוכן לאתרים | כתיבת ויקיפדיה

כתיבה שיווקית מוכרת יותר

רוב האוכלוסייה המתעסקת ברשת האינטרנטית ופונה להקים אתר, לא לוקחת בחשבון את התוכן ושמה דגש בעיקר על הבנייה של האתר ועל העיצוב שלו צודק או לא?

אין ספק שאתר מעוצב הוא אתר מזמין, אך אם המלל אינו קריא מה יעשה הגולש באתר? אם הכתיבה אינה שיווקית ומניעה לפעולה איך ידע הגולש מה הוא אמור לעשות באתר?

בניית אתר, עיצוב ותוכן משלימים האחד את השני ויוצרים אתר מושלם ומקצועי. בדיוק כפי שרבים פונים לבעל מקצוע לבנות אתר, כך צריכה להתבצע גם כתיבת התוכן, בין אם הוא אינפורמטיבי ובין אם הוא שיווקי. במאמר זה ננסה לעזור לכם להבין כיצד נכון לכתוב שיווקי ואולי תצליחו לחסוך לכם כמה מאות שקלים בבניית האתר הנוכחי.

כתיבה שיווקית – כיצד

כתיבה שיווקית היא בהחלט תורה שנכון ללמוד אותה לפני שפונים לעשייה. בואו ננסה לעשות זאת יחד ולחוד אבל העיקר נעשה זאת נכון.  כתיבה שיווקית מוכרת יותר

  • בשלב הראשון עליכם להעביר לגולש הממוצע את האינפורמציה הנחוצה לו. חשוב חשוב חשוב לא לעייף את הגולש ולא להשתמש במילים מפוצצות, שבשביל להבין אותן הוא יאלץ לפתוח מילון. כתבו לו בגובה העיניים כדי שיוכל להבין מה אתם מציעים לו.
  • ספרו לגולש על היתרונות ועל התועלות שהוא יכול לרכוש מהשרות אותו אתם מעניקים לו. כל עוד אתם מעניקים באמצעות המוצר או השרות פתרון לבעיה או לצורך של הגולש, הרי שהסיכוי שהוא יחבור אליכם יהיה גדול.
  • הציגו לגולש את הבעיות והצרכים עליהם עונה המוצר או השרות שלכם ובקצרה. אל תעמיסו מלל ודוגמאות (הגולש הוא אדם אינטליגנט שיכול להבין את המסר גם ממשפט קצר).
  • הניעו אותו לפעולה. הגולש הממוצע הוא "עצלן" וצריך לפעמים שיגידו לו מה לעשות. הנעה לפעולה מתאימה גם עבור מי שלא בטוח שהוא רוצה או צריך את המוצר שלכם דווקא עכשיו.

מהי הנעה לפעולה

הנעה לפעולה במסגרת כתיבה שיווקית עתידה לגרום לגולש שהגיע לאתרכם לבצע הרשמה או לחילופין רכישה. בכדי שהגולש לא יצטרך לחשוב יותר מדי ובכדי שהוא יבצע (לעיתים על אוטומט) את מבוקשכם, בקשו ממנו לעשות זאת. המשפטים אותם אתם יכולים לשלב באמצע או סוף הטקסט יכולים להיות : "למידע נוסף הקליקו כאן" לרכישה הכנסו ומלאו פרטים" "כן אני רוצה לקבל את הניוזלטר שלכם" ועוד ככל שתדגישו לגולש את הפעולה שרצוי שיבצע, כך הסיכוי שזה אכן יקרה ילך ויגדל באופן משמעותי.

כתיבה שיווקית מוכרת יותר, וזו עובדה!

אין ספק כי כתיבה שיווקית מוכרת יותר וגם כוללת הנעות לפעולה שונות. כיום, בעידן בו נתח גדול מהלקוחות בודק ובוחן בית עסק באמצעות אתר האינטרנט, כאשר שם הוא נחשף לכתיבה ולתוכן הקיים, הרי שחשיבות הכתיבה השיווקית מתעצמת והיא זו שתקבע האם הלקוח יסיים בשליפת פרטי האשראי או בלחיצה קטנה על האיקס בקצה החלון.

התחלת צ'אט
תודו שזה כזה נוח בוואטסאפ... ועכשיו, כיצד אני יכולה לעזור?
דילוג לתוכן