כתיבת תוכן לאתרים | כתיבת ויקיפדיה

כתיבת תוכן – כללי ברזל

בעידן המידע הנגיש והחופשי ברשת האינטרנט, ישנה חשיבות עליונה לעולם התוכן המורכב גם מתכנים ויזואליים – חזותיים וגם מתכנים טקסטואליים. בשורות הבאות נחשוף בפניכם מספר כללי ברזל למטרות כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט מכל סוג ובכל תחום.

חוק ברזל מספר 1

הגדירו את מטרות התוכן

על מנת לייצר עולמות תוכן מרתקים וענייניים באתר האינטרנט העומד לרשותכם, הפעולה הראשונה בה תצטרכו לנקוט היא הגדרת מטרות התוכן באתר המיועד. הקפידו לנסח לעצמכם בצורה ברורה ונהירה את מטרת התוכן, כאשר בין יתר מטרות התוכן הנפוצות ביותר תמצאו מטרות כגון: תוכן למטרות קידום האתר, תוכן למטרות שיווק ופרסום האתר ברשת, תוכן למטרות העברת אינפורמציה מקצועית אודותיכם ואודות השירותים והמוצרים המשווקים על ידיכם וכדומה.

חוק ברזל מספר 2

כתיבת תוכן היא עניין למקצועניים

כתיבת תוכן

נכון, כל אחד ואחת מאיתנו יודע לכתוב ולנסח פסקאות ומשפטים ההופכים למקורות מידע כאלו ואחרים ברשת האינטרנט, אך כתיבת תוכן מקצועית ואיכותית היא עדיין עניין השמור לעוסקים במלאכה ולמקצועניים בלבד. הזמנת תוכן לאתרי אינטרנט באמצעות חברות לכתיבת תוכן המתמחות בניסוח תכנים רלוונטיים, יצירתיים ואיכותיים, תאפשר גם לכם ליהנות מתוכן איכותי ומניע לפעולה.

חוק ברזל מספר 3

האיכות גוברת על כמות המילים!

תוכן לאתרי אינטרנט יכול להיות מורכב ממאמרים ארוכים בני 300, 500 ואף 1,000 מילים, והוא יכול להיות מורכב מפסקאות קצרות בנות 50, 100 ו-200 מילה. בכל המקרים, איכות התכנים היא זו הקובעת והיא גוברת על כמות המילים. הקפידו על כתיבת תכנים בעלי ערך מוסף לתחום המקצועי בו אתם עוסקים ועל כתיבת תכנים מעוררי השראה ומניעים לפעולה, אשר יוכלו בסופו של הליך לשרת את המטרה שלמה החלטתם להזין תכנים טקסטואליים באתר האינטרנט הנמצא בבעלותכם.

חוק ברזל מספר 4

התוכן חייב להיות מקורי!

בכל הנוגע להזנת תכנים ברשת האינטרנט, אחד מכללי המפתח הוא: שמירה על מקוריות הטקסט. בשום פנים ואופן אל תעתיקו מילים, משפטים ופסקאות מאתרים אחרים ובשום פנים ואופן אל תזינו באתרכם תכנים בהם כבר נעשה שימוש באתרים אחרים ברשת. הקפידו על מקוריות ויצירתיות לאורך כל הטקסט והפכו את אתר החברה או בית העסק שלכם למקור השראה עבור כותבי תוכן אחרים.

לסיכום, כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט לכל צורך ומטרה היא פעולה מקצועית – שיווקית, אותה מומלץ ליישם באמצעות חברות תוכן המתמחות במתן שירותי כתיבה וניסוח של תכנים טקסטואליים לרשת.  חברות אלו עוסקות בכתיבת תכנים ברמה היומיומית והן יספקו לכם את המוצר האיכותי והמקצועי ביותר.

התחלת צ'אט
תודו שזה כזה נוח בוואטסאפ... ועכשיו, כיצד אני יכולה לעזור?
דילוג לתוכן