כתיבת תוכן לאתרים | כתיבת ויקיפדיה

הדרך להתקדם במנועי החיפוש

כתיבת תוכן לאתרים – הדרך להתקדם במנועי החיפוש

כמה פעמים ביום שאלתם את עצמכם למה אתם לא מצליחים להתקדם כראוי בתוצאות החיפוש של מנוע החיפוש הגדול בעולם גוגל? אחד הפרמטרים החשובים ביותר הוא התוכן. אנו יכולים לכתוב את מה שכולם כבר שמעו בעבר שהתוכן הוא המלך, אך כדי לא להעמיס את המאמר בסיסמאות, נדייק בדברים החשובים ביותר לכתיבת תוכן נכון לאתר שלכם.כתיבת תוכן לאתרים

כתיבת תוכן לאתרים

זה נכון שהתוכן אותו אתם כותבים לאתר צריך להיות מותאם לשפה העברית ונכון שעל התוכן להיות קוהרנטי ולהעביר מסרים ברורים אך החשוב מכל הוא הערך אותו אתם מעניקים לגולשים שלכם. אחד הדברים שחשוב להבין הוא, שברשת האינטרנטית קיימים אתרים רבים ומגוונים מהתחום שלכם ומתחומים משלימים. על מנת לבלוט על יתר האתר ועל מנת להיות ייחודיים, עליכם ליצור תוכן ייחודי ותוכן המעניק לגולשים שלכם ערך מוסף כזה שלא ניתן למצוא באתרים אחרים. הגולשים שמחפשים את השרות או המוצר שלכם עייפים מעומס המידע הקיים ברשת והם מחפשים מידע מדוייק שאינו מלווה בתחכומי הקידום. הם רוצים למצוא את מה שהם מחפשים ועדיף כמה שיותר מהר ועל כן עליכם לכתוב תוכן מתומצת המצליח להקנות לגולש את המידע אותו הוא מחפש ואת המידע אותו אתם רוצים להעביר לו. ככל שתקפידו לספק את רצונו של הגולש, כך תצליחו לקרב אותו בצעדי ענק לעסק שלכם ולהפוך אותו מגולש ללקוח פוטנציאלי שעתיד להפוך ללקוח קבוע.

אל תתפשרו על איכות

מי שאינו כותב תוכן למחייתו, סביר שאינו מוצא את הזמן לכתוב תוכן איכותי, אך אם כבר כתבתם את התוכן הנדרש, הקפידו לקרוא אותו לפני שאתם מפרסמים אותו. גם אם כתיבה זורמת בדמכם, עליכם להיות מוכנים לעובדה שבקריאה הנוספת (לאחר הכתיבה) תמצאו טעויות כתיב שבוצעו בשוגג, בין אם אלו הן אותיות שנשמטו להן במהלך הכתיבה הרציפה ובין אם אלו הן  טעויות כתיב. במהלך הקריאה השנייה חשוב לפסק את הטקסט, על מנת לאפשר לקורא לקרוא את התוכן בצורה הנוחה ביותר. הגולשים כיום אוהבים לקרוא תכנים איכותיים המעניקים להם ערך מוסף מבלי לבזבז את זמנם היקר, כך שככל שתשקיעו בכיתוב כך היכולת שלכם להתחבב על הגולשים תהיה גדולה יותר ולהיפך.

הכירו את קהל היעד

כתיבת תוכן לאתרים בהחלט יכולה להיות משימה פשוט יחסית עבור כל הדיוט, אך במקביל נדרשת סבלנו, נדרש מסר והכרת קהל היעד בטרם אתם מתחילים לבצע את הכתיבה. לא כל כתיבה מתאימה לכל קהל ועל כן עוד לפני שאתם מתחילים במשימה, הכירו את קהל היעד ודעו את סגנון חייהם ואת הכתיבה המתאימה להם. לצורך העניין אם קהל היעד שלכם הם רופאים, הרי שכדאי שתכתבו ברמה הנדרשת ואילו אם קהל היעד הם תיכוניסטים כתבו להם בשפה אותה הם מכירים וכן הלאה.

התחלת צ'אט
תודו שזה כזה נוח בוואטסאפ... ועכשיו, כיצד אני יכולה לעזור?
דילוג לתוכן