אם הגעתם למאמר הזה, כנראה ששמעתם לא פעם את הצורך במאמרים איכותיים לאתר שלכם. נכון, כל אתר זקוק ומוטב שיתבסס על איכות התוכן שלו ולא בכדי. במאמרים רבים, הזכרנו את חשיבות התוכן, חשיבות איכות התוכן ואת העובדה שחברת גוגל מצהירה בפה מלא כי כל אתר בעל תוכן איכותי שנכתב עבור הגולשים, יזכה לתעדוף בקידום האתר. הסיבה לכך היא העובדה שכשבעל אתר, ניגש אל מלאכת הכתיבה, הוא צריך לשים אל מנגד עיניו את הגולשים ואת הגולשים בלבד. אם נחשוב על זה, נבין בדיוק את הכוונה: את האתר בונים עבור הגולשים שאנו רוצים שיהפכו להיות לקוחות. על פי האמור, יש לשים את טובת וצרכי הגולשים במקום הראשון ולדאוג לכך שהם ייהנו בביקור שלהם באתר, יסמכו על בעלי האתר ולבסוף יחליטו שהם רוכשים מהאתר הזה דווקא ולא מהאחרים למרות שהמחיר אצל המתחרה אולי יותר אטרקטיבי.
טיפים לכתיבת תוכן לאתר
- הכר את הגולש – עצור! עצום את העיניים והבן מה הגולשים שלך מחפשים: האם זה תוכן? האם זה יתרונות השירות? האם זה סטטיסטיקות? אתה מכיר את הגולשים שלך יותר טוב מכולם, כתוב את התוכן בהתאם למה שהם מחפשים. ענה להם על השאלות עוד בטרם שאלו אותן וגרום להם לסמוך עלייך. אם אין אתה זה שמבצע את כתיבת התוכן לאתר, העבר את המידע הזה לכותב המקצועי והוא כבר אמור לדעת מה לעשות עם כל הנתונים הללו.
- דע את מגבלותייך – נכון, אתה יודע לקרוא ואתה בטח יודע לכתוב, אך האם הרמה שלך היא מספיקה עבור הסבת הרגשת המקצועיות לגולש? כשם שאתה "דורש" שהלקוחות שלך יפנו אליך עבור השרות או המוצר כי אתה המקצוען, דע גם אתה לפנות אל כותבי תוכן מקצועיים ואלו שיודעים ומכירים את נבחי האינטרנט וכיצד לגרום לגולש להתעניין במרכולתך.
- התחדשות – אין ספק כי אין אתה רוצה להתעסק באתר שלך יומם וליל ואפילו לא פעמיים בשבוע, אתה רוצה, לאחר ששילמת בעבור הבנייה, להניח את האתר בצד ולעשות מה שאתה יודע לעשות הכי טוב. האם הרצון הזה עומד בקנה אחד מול המציאות? התשובה לכך היא לא ולכן יש לדאוג להתחדש ולחדש תמיד את האתר. כך הגולשים ידעו ויתרגלו שתמיד יש משהו חדש ואף יתעניינו במה אתה יכול לחדש להם.
הגולשים שלך רוצים לסמוך עלייך, לכן נכנסו לאתר שלך מלכתחילה. דאג לספק את הצרכים שלהם ולפתור את השאלות שלהם מראש, זה המתכון הבטוח ביותר להמרת גולש ללקוח. וזכור, התוכן הוא החשוב באתר שלך ולכן הקפד על כתיבת תוכן לאתר שהיא איכותית וכתובה עבור הגולש, ולא עבור מנוע החיפוש.