חברת מילות בעלת ניסיון הרב בהפקת כתבת תדמית מקצועית
כתבת התדמית כוללת צילומים וסיקור מקצועי. בכדי שנצליח לייצר עניין רב, נמצא את הסיפור האישי ונשלב אותו נכונה בתוכן הכתבה, זאת יהפוך את הכתבה להיות בעלת ערך פרסומי רב. כתבות תדמית, טורים קבועים, כתבת רקע ועוד, הם אפיק פרסומי אפקטיבי. הכתבה מאפשרת הגעה לקהל לקוחות נרחב אשר לא ידעתם כי קיים.
יתרונותיה המהותיים של כתבת התדמית, היא העובדה כי הקורא הממוצע אינו חש כי מנסים למכור לו מוצר, וקריאת השרות נטולת לכאורה אספקט שיווקי. על הכתבה ליצור עניין בקרב הקוראים וליצור תחושת מהימנות בתוכן המועבר בשורות הכתבה.
במשפט הכי אותנטי ניתן לומר:
שכתבת תדמית היא סיפור מרתק אליו נחשף הקורא ותוך כדי הוא מתוודע למסר פרסומי שלא בהכרח במודע
כיצד תורמת לכם כתבת תדמית
- מיתוג – כתבת תדמית מקצועית בונה מיתוג
- אינפורמציה רלוונטית – כתבת תדמית מעבירה אינפורמציה רלוונטית אודותיכם ואודות בית העסק שלכם.
- קהל יעד – כתבת תדמית מגדילה את קהל היעד שלכם ויוצרת חשיפה נרחבת
- הגדלת היקף המכירות – מהרגע בו קרא הגולש את כתבת התדמית, הוא הופך ללקוח פוטנציאלי בטווח הקצר והארוך גם יחד.
- הצגת המסר ויזואלית – בשילוב הכתבה ניתן להוסיף תמונות ויזואליות הממחישות את האג'נדה שלכם, תמונה המושכת את תשומת לב הקוראים.
למי מתאים השרות
כתבת תדמית משמשת להעברת מידע. אם הנכם משיקים מוצר חדש או לחילופין שרות חדש, אם הנכם עורכים פתיחת עסק חדש או פתיחה מחודשת, אם הנכם רוצים להעביר מידע חיוני ועוד, אתם צריכים כתבת תדמית. יוקרת הכתבה המפורסמת ברשת או בעיתונות הכתובה, תעניק לעיניי הלקוחות שלכם מצג של חברה מקצועית.
היכן ניתן לפרסם כתבת תדמית
- באתר הבית שלכם
- בעיתונות המודפסת – הנכם יכולים לשלוח את הכתבה ישירות לעיתונים ולעניין אותם בכתבה, במיוחד אם יש לכם סיפור אישי מעניין, מרגש ומסקרן.
- רכישת שטח פרסום – הנכם יכולים לרכוש שטח פרסום באתר מוביל, או בעיתון, ולפרסם את כתבת התדמית.
- אתרים ופורטלים ברשת– הנכם יכולים לשלוח את כתבת התדמית לאתרים הנוגעים לאופי הכתבה.
- הדפסת הכתבה על פלייר שיחולק לקהל היעד הפוטנציאלי
- ניוזלטר – הנכם יכולים לשלוח את כתבת התדמית בניוזלטר ללקוחות רשומים
תמיד כתבת תדמית – ספרו לנו את סיפורכם ואנו נבנה כתבה מרגשת, מסקרנת ומעניינת, שתמלא אחר כל היתרונות הגלומים בכתבת התדמית.