כתיבה שיווקית לאתר – כללי הזהב של המומחים
כתיבה שיווקית לאתר חייבת להיעשות על ידי מומחים בעלי ניסיון רב. אלו חייבים להכיר סגנונות כתיבה רבים ולדעת כיצד לכתוב את התוכן תוך התחשבות בכללי הקידום של גוגל וזאת על מנת לחשוף את האתר שלכם לכמות גדולה של גולשים.
הכלל הראשון תמיד יהיה בחירה מוקפדת של כותב תוכן. כתיבה שיווקית לאתר חייבת להיעשות בצורה הטובה ביותר ולכן חשוב לבחור במומחה בתחום. חשוב לזכור כי קיימים סגנונות כתיבה שונים וחשוב מאוד להתאים את סגנון הכתיבה לקהל היעד. פעמים רבות אנשים קוראים קטע מבדר בסגנון כתיבה קליל, דבר שעושה רושם כי כל אחד יכול לכתוב אותו. דבר זה אינו נכון שכן האדם שכותב את הקטע, אפיין אותו בהתאם לקהל היעד, לתחום של העסק, לאקטואליה והקפיד לכתוב אותו בסגנון המתאים לאותו קהל יעד ואותה נישה בה הקטע הופיע (בלוג, אתר אינטרנט, רשת חברתית ועוד). מומחה תמיד ידע כיצד לבחור את סגנון הכתיבה המתאים והאטרקטיבי ביותר למטרה של הלקוח.
מומחה בתחום מסר שיווקי מוסווה או גלוי
כלל שני הוא להבין כי כתיבה שיווקית לאתר תמיד תהיה… שיווקית. אין היא חייבת להיכלל תחת הקטגוריה של כתיבה שיווקית, אך היא חייבת לשווק חברה, מוצר או רעיון. לכן, גם אם מדובר במאמרי קידום שמופיעים בפלטפורמות שונות, כותב התוכן חייב לדעת כיצד להטמיע את המסר השיווקי בצורה "קלילה וחבויה". חשוב לדעת כי גם מאמרים אינפורמטיביים נכתבים על מנת להניע את הגולש לביקור באתר האינטרנט שמפרסם את אותו מאמר מקצועי חינמי. כותב תוכן מומחה ידע כיצד לכלול מסר שיווקי חכם בכל תוכן אותו הוא כותב.
כתיבה שיווקית לאתר- יודעים עברית!
הכלל השלישי והחשוב הוא שיש לבחור מומחה שיודע את כללי העברית. כלומר, כתיבה שיווקית לאתר חייבת להיות נטולת שגיאות כתיב, טעויות של זכר ונקבה, ניסוח בעייתי או משפטים ארוכים. כותב תוכן תמיד יכתוב בצורה נקייה, ברורה ומהנה. נכון להיום יש כותבי תכנים שאחראים על מאמרים מקצועיים, תכנים שיווקיים, כאלו המתמחים בתחום הקופירייטינג ומאמרים שיווקיים וכותבים שעיקר העבודה שלהם באה לידי ביטוי בכתיבת מאמרי תדמית או כתבות עומק בתחומים שונים. כותב תוכן מומחה ידע כיצד להתאים בין אתר האינטרנט שלכם, המטרה שלכן, קהל היעד וסגנון הכתיבה הרצוי תוך שהוא מקפיד לבצע את כל אלו ללא שגיאות כלשהן בשפה העברית.