כאשר מספרים לבעלי אתרים שהם זקוקים לשירותי כתיבת תוכן הם מופתעים ואפילו מתרגזים. הרי הם לא פתחו עיתון או חברת הוצאה לאור, ומרבית בעלי העסקים מתקשים לשוות בנפשם מצב שבו אנשים ישבו ויקראו מאמרים על העסק שלהם. מן הסתם, שירותי כתיבת תוכן לאתרים יכולים לעורר התנגדות או צחוק כשלא מבינים את הסיבות להשקעה בתחום המתפתח הזה. ובכל זאת, אין כיום חברה רצינית שאינה משקיעה כספים, מחשבה ועניין רב בנושא של כתיבת תוכן איכותי ורלוונטי.
ראשית, כאשר מדברים על כתיבת תוכן לאתרים יש לחשוב על אתר החברה עצמו. לא לחינם קוראים לאתר המרכזי של בית העסק 'אתר תדמית'. שגיאות כתיב ושפה בדפי האתר שלכם יכתימו את תדמיתו, ממש כמו שזכוכית מנופצת או לכלוך בחלון הראווה של חנות גורעים מיוקרתה ומתדמיתה. כשמשקיעים בעיצוב הגרפי של האתר, בנוחות החוויה של המשתמש ובכל ההיבטים הטכניים של תפקוד האתר, ברור שצריך לשים לב גם לבהירות השפה ותקינותה. בנוסף, חשוב לשבץ בתכני האתר מושגים נכונים שיאפשרו לגוגל לסווג אותו בצורה הנכונה והרצויה עבורכם. כדי לענות על כל הצרכים האלה אין מנוס מכתיבת תוכן מקצועית.
כתיבת תוכן לאתרים
האם תכני האתר הם המקום היחיד שבו נדרשת כתיבת תוכן לאתרים? התשובה היא – בהחלט לא. ככל שתיצרו עבור האתר שלכם יותר תכנים חיים ומתעדכנים כך תוכלו לשלב אותם בעולם השיווק הווירטואלי שלכם – ברשתות החברתיות, בניוזלטר שאתם שולחים ללקוחות ובבלוג ייעודי. כל התכנים הללו משרתים את היכולת שלכם לתקשר עם הלקוחות תוך כדי שהם יוצרים עוד ועוד מידע שימושי עבור גוגל. גם כאן, כמובן, נדרשת עבודה כתיבה מקצועית ומרתקת שתגרום לאנשים לקרוא את התכנים ולהתעניין בהם.
ולבסוף, עבודת כתיבת תוכן לאתרים חיונית עבור עבודת הקידום עצמה. מאמרי קידום פשוטים וקצרים יותר ישמשו את מקדמי האתר כדי לבנות קישורים חזקים לתוך האתר שלכם ולשבץ מידע על העסק ברחבי הרשת. גוגל אינו מאפשר להעתיק מידע מאתר לאתר, או לעשות שימוש בתכנים ירודים שנכתבו על ידי מחשב. תכנים אנושיים ברמה גבוהה נדרשים כדי להפיץ מאמרים על האתר שלכם ברחבי הרשת ולגרום לגוגל לזהות את ההתרחשויות והפעילות סביבו. ככל שהמאמרים הללו טובים וחזקים יותר הם יקדמו את האתר שלכם לתוצאות גבוהות בשאלות החיפוש הרלוונטיות. עבודת הכתיבה תכלול ניתוח מדוקדק של מושגי המפתח החשובים לתחום הפעילות שלכם ותפירת המאמרים סביבם בצורה חכמה.