לעיתים נדמה שלא ניתן להפריז בחשיבותה של המילה. בעידן המודרני, כשמצד אחד עשרות כלי תקשורת מסוגים שונים ומהצד השני תחרות עזה בשוק הכלכלי / מסחרי / פיננסי, ניתן לומר בפה מלא – אין גדולה כמילה! אנשי עסקים צברו את הונם מכמה מילים נכונות. פוליטיקאים רבים התרסקו אחרי פליטת פה כזאת או אחרת. חברות נסקו לגבהים חדשים בזכות מילים חכמות של קופירייטר מוכשר. ושלא נדבר על חשיבות המילים בפגישה רומנטית ראשונה! כשמילה שווה כוח, הרבה מילים הם עוצמה חסרת גבולות. כתיבת תוכן לאתרים הם בדיוק נקודת המפגש בין מילים למטרות, בין תוכן להצלחה. רוצים גם אתם להצטרף לאלפים שמינפו את העסק שלהם בזכות אתרים מדליקים, חכמים וכתובים נכונה? הישארו עמנו והצטרפו לצוות המנצח.
כתיבת תוכן לאתרים
כתיבת תוכן לאתרים קיימת בישראל כבר שנים רבות, אך צברה תאוצה של ממש בעשור וקצת האחרונים. הגדולה של הז'אנר הפרסומי הזה מתבטאת במספר מישורים. ראשית כל, התאמה רחבה למגזרים שונים, קהלי יעד, מוצרים ושירותים משתנים וכדומה. לא בכדי תאגידי ענק משתמשים בשירות הכתיבה, לצד עסקים קטנים במיוחד. שנית, זמן הפקת כתיבת תוכן לאתרים הינו קצר במיוחד, וקלות העלאת התוכן מדהימה. בתוך יומיים שלושה מרגע ההחלטה, גם האתר שלכם עשוי לשנות כיוון לטובה. שלישית, עלויות זולות במיוחד. בלי עשרות אלפי שקלים לטלוויזיה, לרדיו ולעיתונות היומית. אפילו בלי אלפי שקלים לאתרי האינטרנט המובילים או לעיתונות המקומית. המחירים משתנים, אבל דבר אחד נותר בעינו – הם זולים. רביעית, בחינה פשוטה של יעילות הכתיבה. ניתן לראות בזמן אמת מספר גולשים, זמן גלישה, מספר פעולות שנעשו בעקבות הקריאה (כמו הזמנה לצ'ט עם נציג מכירות, מילוי טופס וכו'). בלי מחקרים, בלי סקרים, בלי טכנולוגיות מטורפות ומתקדמות. פשוט, נקי, יעיל וזול. מה צריך יותר מזה?
כתיבת תוכן לאתרים אינה עניין פשוט כלל וכלל. לא כל אדם שיודע לכתוב, יודע לכתוב שיווקית. ולא כל אדם שיודע למכור ורבאלית, יכול לעשות זאת גם באמצעות כתיבה. הבסיס לכתיבת תוכן טובה היא זיהוי מדויק של קהל יעד ספציפי ופנייה אליו בגובה העיניים וב"שפה" שהוא מדבר. אל תכתבו אליטיסטי למוצר שמכוון לחבר'ה לפני צבא, תהיו ישירים, קצרים ומדויקים עם אנשי צבא ולעולם אל תנסו להצחיק רואי חשבון… חשוב מסר חד, ברור וממוקד. התברברות במסר יוצרת חוסר הבנה. אל תחששו להניע לפעולה ולהדגיש את המעלות שלכם והיתרונות מול המתחרים.