כתיבת תוכן לאתרים | כתיבת ויקיפדיה

כתיבת תוכן לאתרים בשנת 2019

מהי כתיבת תוכן לאתרים בשנת 2020? מהי מטרת התוכן וכיצד תוכלו לייצר לעצמכם עולמות תוכן המותאמים לכל פעילות שיווקית במרשתת? כל מה שצריך וחשוב לדעת על כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט בכתבה שלפניכם.

דיוויד אוגילבי, ממייסדי ענף הפרסום להמונים אמר פעם ש: "בכדי לשכנע אנשים לעשות משהו או לקנות משהו, כל שצריך הוא לדבר בשפתם, כלומר בשפה שבה הם חושבים". התובנה השיווקית של אוגיבלי היא למעשה אבן היסוד של הכתיבה השיווקית המשמשת כיום בין היתר לצרכי כתיבת תוכן לאתרים.

מהי כתיבת תוכן לאתרים בשנת 2020? 

כתיבת תוכן לאתרים בשנת 2020

כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט היא למעשה הגדרה כוללת לכל סוגי התכנים הטקסטואליים הנדרשים לצרכי הקמה, תפעול, שיווק וקידום של אתרי אינטרנט מכל סוג, כאשר תכניו הטקסטואליים של אתר אינטרנט כזה או אחר, מותאמים גם לסוג האתר (אתר תדמיתי, אתר מכירות, פורטל וכו) וגם לתחום עיסוקו העיקרי של האתר. כתיבת תוכן לאתר היא לא כתיבה רגילה שכן היא צריכה להתחשב בצרכי האתר, במסר שבעלי האתר רוצים להעביר וכמובן התאמה למנוע החיפוש של גוגל. את פעולת כתיבת התוכן לאתרים בשנת 2020 נהוג לסווג על פי מטרות השימוש בתוכן, כאשר בין יתר מטרות התוכן הנפוצות ניתן למצוא:

  • כתיבת תוכן לצרכי הזנת עמודי האתר במידע מקצועי, שיווקי וכדומה
  • כתיבת תוכן לצרכי קידום אורגני של האתר במנועי החיפוש ובעיקר בגוגל
  • כתיבת תוכן לצרכי קידום האתר באמצעות הרשתות החברתיות
  • כתיבת תוכן לצרכי יח"צ (יחסי ציבור) ברחבי הרשת באמצעות כתבות תדמית
  • כתיבת תוכן שיווקי למטרות תפעול קמפיינים ממומנים, ניוזלטרים, דפי נחיתה ופעולות שיווק נוספות המחייבות שימוש בתוכן שיווקי וקריאטיבי.
  • כתיבה שיווקית עבור הנעה לפעולה והגדלת מאגר הלקוחות של האתר

חשיבות התוכן

כתיבת תוכן לאתר האינטרנט מהווה את הבסיס ליצירת עולם תוכן ענייני ורלוונטי לקהל הגולשים, ולכן, לכל אחת ממילות התוכן באתרכם, קיימת חשיבות רבה בהקשר של היקף ומשך פעולות הגלישה באתר על ידי קהל הגולשים. אתרי אינטרנט אשר אינם מספקים לקהל הגולשים את המענה הנדרש להם באמצעות תכנים רלוונטיים המדברים בשפתם, "זוכים" לאחוזי נטישה גבוהים יותר מאתרים בהם קהל הגולשים מוצא את מבוקשו באמצעות עולמות תוכן מעוררי עניין.

מעבר לכך, כתיבת תוכן לאתרים בשנת 2020 מהווה את הבסיס לכל פעולת קידום אורגני או ממומן של האתר ולכל פעולת שיווק באמצעותה תחשפו את האתר שלכם לקהלי היעד הרלוונטיים לכם. חשוב בעיקר להבין שללא תוכן איכותי באתר, האתר לא יתקדם בתוצאות החיפוש של גוגל ולכן חשוב מאוד לזכור ולהקפיד על כתיבת תוכן לאתר שהיא איכותית ומדוייקת.

חשיבות התוכן בעיניים של גוגל

גוגל, מנוע החיפוש הגדול והחשוב ביותר במרשתת, הוא גם הפלטפורמה המרכזית לצרכי קידום ושיווק אתרים ברשת, כאשר כל פעולת קידום בגוגל, בין אם מדובר בפעולת קידום ממומן ובין אם מדובר בפעולת קידום אורגני (SEO) מבוססת על איכויות התוכן הטקסטואלי המופיע באתרכם.

"הרובוטים" של גוגל, האחראים בין היתר לפעולת אינדוקס אתרים וסיווגם על פי פרמטרים כאלו ואחרים לצרכי קביעת מיקומם בתוצאות החיפוש האורגני, מתוכנתים באופן כזה המאפשר לגוגל לקבל אינדיקציה בכל הנוגע לטיב התוכן המוצג באתרכם. כפועל יוצא מכך, קיימת חשיבות רבה לאיכות התוכן המוזן באתרכם ו/או בתוכן בו אתם עושים שימוש לצרכי קידום האתר בגוגל. חשוב לציין שלצורך כתיבת תוכן לאתרים למטרות קידום בגוגל, מומלץ לקיים מחקר מקדים לצרכי איתור מילות וביטוי מפתח. ברוב המקרים, המחקר נערך על ידי חברות לקידום אתרים, כאשר ממצאי המחקר מהווים את הבסיס לכתיבת תכנים ממוקדי מטרה לצרכי הקידום האורגני ו/או הקידום הממומן. כמו כן, ניתן להסתייע בכלים הייעודיים של גוגל לצרכי איתור מילות וביטוי מפתח במקרים בהם אתם נדרשים לנסח מודעות טקסטואליות למטרת קידום ממומן בגוגל.

כיצד תייצרו באתרכם עולם תוכן עשיר ומרתק?

עולם התוכן בהקשר של אתרי אינטרנט, מורכב ממכלול התכנים הטקסטואליים והחזותיים (תמונות, סרטונים וכדומה) הקיימים באתר, כאשר כל אחד מהתכנים הטקסטואליים המופיעים באתר חייב להיות בעל ערך מוסף לגולש הנחשף אליו, ולכן, קיימת חשיבות רבה להליך כתיבת תוכן לאתרים באמצעות חברת כתיבת תוכן מנוסה ומקצועית המתמחה בכך.

שירותיה של חברת כתיבת תוכן מובילה בתחומה, מותאמים לכל מטרת תוכן נדרשת, החל מכתיבת תכנים לדפי האתר, דרך כתיבת תכנים לצרכי קידום אורגני או ממומן ועד לכתיבת פוסטים למטרות קידום ברשתות החברתיות וכתיבת תכנים לכל פעילות שיווקית כזו או אחרת במרשתת.

החשיבות הרבה של התוכן הטקסטואלי בו אתם עתידים לעשות שימוש לצרכי תפעול, קידום ושיווק האתר, מחייבת אתכם לבחור בקפידה את זהותה של חברת התוכן, כאשר בין יתר הפרמטרים המקצועיים לבחירתה חשוב לשים דגש על איכויות התוכן המסופק על ידי החברה, היקף שירותי התוכן והתאמתם למטרות השימוש בהם.

בעבר, בעלי האתר היו כותבים את התוכן ולא שמים את הדגש הנדרש וזאת מתוך חוסר הבנה וכמובן חוסר החשיבות כביכול של התוכן. כללי המשחק השתנו וגוגל כעת שמה את 

מילות כתיבת תוכן – יוצרים עולמות תוכן מאז 2007

מילות כתיבת תוכן הינה חברה דינמית ויצירתית העוסקת ומתמחה בעולמות התוכן הטקסטואלי מאז שנת 2007. שירותי התוכן של החברה חולשים על כל סוגי התוכן הנדרשים לכל מטרת פעילות מקוונת, לרבות, כתיבת תכנים מקצועיים לדפי האתר, כתיבת ערכים לויקיפדיה, כתיבת מאמרי קידום ממומן, כתיבת מאמרי קידום SEO, תרגום תכנים מקצועיים, כתיבת תכני יח"צ וכתיבה בגובה העיניים לצרכי פעילות ברשתות החברתיות. בחברה מועסקים כותבי תוכן ועיתונאים בעלי ניסיון רב שנים, כאשר מאחורי כל מילה של חברת מילות, תוכלו למצוא מחשבה מעמיקה ומדויקת לצרכי השימוש בתוכן.

אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ויחד נוכל לכתוב את המילה הבאה שלכם ולדאוג שיקראו אותה! מספר הטלפון שלנו הוא: 072-22331066 או תוכלו לכתוב לנו בעמוד צור קשר שלנו.

התחלת צ'אט
תודו שזה כזה נוח בוואטסאפ... ועכשיו, כיצד אני יכולה לעזור?
דילוג לתוכן