כתיבת תוכן לאתרים
כתיבת תוכן לאתרים היא משימה הכרחית עבור כל אדם שמפעיל אתר, בין אם הוא אתר תדמיתי ובין אם הוא אתר מכירתי. כדי לאפשר לאתר להתקדם לראש תוצאות החיפוש, יש להשקיע בכתיבת התוכן ולוודא כי התוכן איכותי ומהווה ערך מוסף לגולש אשר בוחר להתעכב ולקרוא אותו.
הצפת תוכן שאינו רלוונטי לאתר או לחילופין תוכן מועתק שהוזן לאתרים אחרים ברחבי הרשת עלול להוות סיכון לקיום האתר ועל כן ישנה חשיבות להכיר לא רק את כללי הכתיבה, אלא במקביל להתעכב על הכללים הבסיסים המוכתבים על ידי מנועי החיפוש ובראשם גוגל.
כתיבת תוכן לאתרים יכולה באופן גס להתחלק לשניים, פעם אחת זה תוכן לדפים באתר המתארים את פעילות האתר העסק והמוצרים ופעם שנייה אלו הם מאמרים אשר מיועדים לגולש למתן ערך מוסף והענקת מידע מקצועי ככל הניתן.
כתיבת תוכן לאתרים הכיצד?
אחת השאלות הנשאלות ביותר היא כיצד לכתוב תוכן מבלי להשקיע הון וממון. התשובה לשאלה זו נעוצה במספר פרמטרים והחשוב מכולם הוא יכולת כתיבה ומסר אותו אתם רוצים להעביר לגולש. גם אם הכתיבה שלכם אינה מושלמת כל עוד תעבירו את המסר בצורה קולחת ועניינית, כך הסיכוי שיתעניינו במאמר ויקראו אותו הוא גבוה.
החשוב ביותר הוא לעניין את הגולש ולגרום לו ללמוד דברים חדשים ובעלי ערך וזאת כדי שימצא עניין בכתוב ולא ימשיך הלאה אל האתר או המאמר הבא של המתחרים שלכם. ישנו הרגל יש להגיד מגונה של שכתוב תכנים בין אתרים דהיינו הראשון מעלה תוכן מקורי וענייני ואילו אתר אחר משכתב את התוכן מהאתר (כדי שלא יחשב בעיני גוגל לתוכן מועתק), השלישי מעתיק מהשני וכן הלאה. הרגל זה גורם לאותו המסר להתגלגל בין עשרות ואף מאות אתרים ועל פי רוב האתר שיחשב לקריא יותר מבחינת תנועת גולשים הוא אתר המקור המעדכן בתוכן מקורי ועל כן עליכם לשאוף להיות האתר המקורי זה שמשכתבים ממנו תכנים ולא להיפך.
כמה עולה כתיבת תוכן?
כתיבת תוכן לאתרים נמכר בעידן הנוכחי בעלויות מגוונות החל מכמה עשרות שקלים לתוכן ועד כמה מאות שקלים. יש את מי שכותב תוכן מקורי, אזי מושקעת חקירה ונבירה בנושא המדובר ויש מי שיכתוב תוכן "רדוד" שאינו מעביר מסרים עמוקים מדי. ההבדל בין שני סוגי התכנים הוא שיעשה את ההבדל במחיר ולכם נשאר להבחין מה מבין שני סוגי התוכן אתם מחפשים לאתרים או לאתר שלכם.