כתיבת תוכן לאתרים | כתיבת ויקיפדיה

כתיבת תוכן לאתרים – מדריך קצר

אם אתם מעוניינים להתחיל ולכתוב את התוכן לאתר האינטרנט שלכם בוודאי תשמחו לקרוא מדריך זה. לאחר קריאת מדריך זה תוכלו להגיע להחלטה באם אתם מעוניינים להתחיל ולבצע את הכתיבה בעצמכם או שמא אתם מעדיפים להיעזר בשירותיהם של מומחים בתחום כתיבת תוכן לאתרים.

כתיבת תוכן לאתרים – מדריך קצר עבור הכותב

אמנם כתיבת תוכן לאתרים מצריכה כשרון כתיבה שאי אפשר בלעדיו, אך חשוב לדעת שאי אפשר להתבסס רק על כישרון הכתיבה הקיים, שכן כתיבה לאתרי אינטרנט מצריכה ידע בעולם הקידום ויכולת שיתוף פעולה עם מקדמי אתרים ולקוחות. יש אנשים רבים שכותבים יפהפה, אך כתיבה זו לא בהכרח מתאימה לפלטפורמה האינטרנטית ולמטרות הכתיבה. נכון להיום כל כותב תוכן שמעוניין להפוך את הכתיבה לפרנסה חייב לדעת כיצד לשלב בכתיבה שלו את הדרישות של מקדמי האתרים שמעוניינים בתוכן איכותי בו משולבים מושגי מפתח שמהווים את "המזון" של גוגל בכמות הרצויה במאמר ותוכן מעניין שמצליח לתרום ולסקרן את קהל הגולשים שנכנס לאתר. בשלב זה חשוב להחליט האם אתם מסוגלים לשלב את שני הדברים או שאתם מעוניינים לפנות אל מומחה בתחום שיבצע את העבודה באופן מקצועי.

כתיבת תוכן לאתרים – הנקודות החשובות

אם החלטתם שאתם מתאימים לכתיבת תוכן לאתרים, הרי מספר נקודות שיעזרו לכם במשימה:

  1. שיחה עם הלקוח – יש לשוחח עם הלקוח ולאפיין את אותם תכנים שמתאימים לדפי האתר שלו. חשוב לדעת מהו הסגנון שהלקוח מעדיף ומה הסגנון שיתאים בצורה הטובה ביותר לאתר של הלקוח. אם יש השגות מצדו של הלקוח יש להסביר ללקוח מדוע הסגנון בו הוא מעוניין לא בהכרח מתאים לסוג האתר בו הוא מעוניין ולחברה שלו. חשוב להגיע עם הלקוח להבנה והסכמה ללא פשרה ברמת התכנים ובסגנון שמתאים לאתר.כתיבת תוכן לאתרים - מדריך קצר
  2. שיחה עם מקדם האתרים – לאחר שהגעתם למסקנות אודות סגנון הכתיבה הרצוי והמטרה של האתר יש לפנות אל מקדם האתרים של הלקוח. חשוב לדעת שכתיבת תכנים ללא קשר למקדם האתרים יכולה ליצור קושי מסוים, שכן מקדם האתרים ינחה אתכם בכל הקשור אל מילות המפתח אותן יש להטמיע בטקסט האתר.
  3. לאחר שיחה עם הלקוח ועם מקדם האתר יש להתחיל בשלב הכתיבה ולספק ללקוח את הטיוטה הראשונה של כתיבת תוכן לאתרים. הטיוטה הראשונה תמיד תכיל התאמה סגנונית לדרישות הלקוח והאתר והתאמה מושלמת למילות המפתח ודרישות האופטימיזציה של מקדם האתר. במקרה ולא הצלחתם לשלב בין הדברים ובמקרה בו הלקוח אינו מרוצה מרמת הכתיבה, יש לחזור ולשפר את הכתוב.

לאחר יישום מלא של שלושת השלבים הללו ניתן להעלות את התכנים אל האתר. חשוב לקחת בחשבון שאותו איש מקצוע שאחראי על כתיבת תוכן לאתרים אחראי רק על כל הקשור אל האפיון והכתיבה של המלל ואין לו שום קשר להעלאת המלל לאתר, לקידומו ועוד. נכון להיום יש חברות שמספקות חבילה שכוללת שירותי כתיבת תוכן לאתרים, קידום לאתר, בניית אתרים ועוד.

לסיכום, כתיבת תוכן לאתרים – מדריך קצר העניק לכם בשורות לעיל מספר טיפים ובסיס התחלה טוב לכתיבה אך אין זה אומר שבזאת נגמרו "הלימודים" ולכן נמליץ להמשיך לשוטט באתר שלנו ולקבל טיפים רבים נוספים מהצוות המקצועי של חברת מילות – כתיבת תוכן לאתרים.

מקווים שנהניתם מקריאת "כתיבת תוכן לאתרים – מדריך קצר" ושתחזרו לבקר אותנו שוב.

התחלת צ'אט
תודו שזה כזה נוח בוואטסאפ... ועכשיו, כיצד אני יכולה לעזור?
דילוג לתוכן