בעל עסק? בונה אתרים? לאחר שסיימתם לבנות אתר באינטרנט לעסק שלכם יש רצון למלא אותו בתוכן שיווקי על מנת שתוכלו למכור כמה שיותר. הרי פתחתם את האתר במטרה למכור יותר מאשר אתם מוכרים היום. למלא את האתר בתוכן שיווקי יכול להיות מהלך נכון אז זכרו כי לאתר צריך להיות ערך מוסף מלבד פן מכירתי. נכון שמטרת האתר היא להגדיל את המכירות אך לעיתים גולשים נרתעים , דבר זה עלול לפגוע לכם בחוויית המשתמש של הגולש . כתיבת תוכן שיווקי צריכה להראות טבעית לחלוטין באתר האינטרנט של העסק שלכם. ניתן להוסיף גם לחצנים באתר שיגרמו להנעה לפעולה אצל הגולשים.
תוכן איכותי או שיווקי?
מלבד התוכן השיווקי באתר כדאי שתכתבו תוכן איכותי או שתשתמשו בשירותיו של כותב מקצועי . כותב מקצועי יוכל לכתוב עבורכם תוכן איכותי שיעניין את הגולשים. אם למשל מדובר באתר של אינסטלטור תוכלו לכתוב פינת טיפים שבועית, וידאו עם תקלות נפוצות, שאלות ותשובות , איך ניתן והאם ניתן לעשות זאת בעצמך. כל אלה הן דוגמאות לתוכן איכותי שיתלוו לכתיבת תוכן שיווקי באתר. כך אתר העסק שלכם לא יהיה אך ורק כדי למכור את המוצר ו\או השירות שאתם רוצים למכור לו אלא הוא יתרום לגולש. כאשר הגולש מפיק תועלת מהאתר הוא יחזור אליו שוב ושוב ובסופו של דבר הוא גם ירכוש את המוצר ו\או השירות במידת הצורך.
לסיכום, לאחר שבניתם את האתר לא משנה בין אם בניתם בעצמיכם או בעל מקצוע סיפק עבורכם את השירות. כדאי שתפנו לספק תוכן שכבר מכיר את חוקי האינטרנט ויכתוב עבורכם תוכן איכותי בעל ערך מוסף כזה שיעורר את הגולשים ויגרום להם למצוא הכל תחת קורת גג אחת מבלי לחפש באתרים מתחרים. בנוסף זכרו שבסופו של יום בניתם את האתר על מנת למכור עוד מהמוצר ו\או מהשירות אותו אתם מציעים לכן כתיבת תוכן שיווקי היא נחוצה והכרחית . אם באתר שלכם יהיה גם תוכן שיספק מידע נחוץ לגולשים הם יחזרו לאתר ואף ימליצו עליו בפני קרוביהם לכן תוכן איכותי תמיד ייכתב לצד כתיבת תוכן שיווקי. זכרו כי גולשים נרתעים מעמודי נחיתה שמטרתם לגרום לגולשים להשאיר את הפרטים. כאשר המידע קיים כבר באתר הם יכולים לבחור האם האתר מספק להם את המידע הנחוץ להם. כתיבת תוכן שיווקי תתלווה ברוב הפעמים לתוכן איכותי וענייני.