כתיבת תוכן לאתרים | כתיבת ויקיפדיה

מאמר בלי כותרת מפוצצת

מאמר בלי כותרת מפוצצת, אלא עם תוכן ….

כולם כותבים מה צריך לעשות אבל שוכחים לרוב להדגיש את מה שלא נכון לעשות!

לא פעם יוצא שאתם מחפשים מידע אודות תחום ספציפי, ובמעברים בין מאמרים ברשת, אתם מגלים כי התוכן זהה, אך מנוסח בצורה אחרת. שיטוט אין סופי ברשת, מוביל רבים למסקנה (הלא כל כך סמויה), כי אחד מעתיק מהשני ומשנה את הניסוח, מה שמותיר אתכם ללא תשובות ענייניות אודות הנושא המבוקש.

סופרים מילים בשרותי תוכן

 אל תעתיקו אף אחד לא בוחן אתכם, טוב נו אולי חוץ מגוגל…..

אם אתם בעלי עסקים שמקדמים מוצר או שרות, זה הזמן לספר אודותיו ברחבי הרשת. ככל שהסיפור שלכם יהיה מקורי יותר והמידע והעובדות אותם תספקו לגולש יהיו ייחודיים, כך הסיכוי שלכם לבדל עצמכם מיתר המתחרים בשוק יהיה גבוה יותר, באחריות! זה נכון שגוגל בוחן את התוכן אותו אתם מזינים אל הרשת אבל אף אחד לא אמר בוודאות שהכתבה ממנה אתם מעתיקים מידע היא הכתבה הנכונה גם עבורכם.

התרכזו בהעברת המסר ולא בספירת המילים…..

ככל שתרבו במילים כך תאבדו את המטרה העיקרית שלכם. עליכם להישאר ממוקדים אך להקפיד להעביר את כלל המסרים והידע בנושא הנכתב. קיים קו דק המפריד בין עודף מידע למידע מספק ועליכם לאתר אותו בתהליך הכתיבה. כן יכולים לספר לכם כי גוגל אוהב תכנים בעלי 300 מילים 400 או 500, אך במהלך הכתיבה עליכם להעביר מסר ולא להתעסק בספירת המילים. אל תרבו במילים אבל גם אל תחסכו בהן.

אל תשעממו את הגולש תפעילו אצלו את הרגש….

למילים יש כוח (ולא מעט), הרי לא בכדי נטמע המושג "החיים והמוות ביד הלשון". המילים הן אלו שמפעילות את הרגש בקרב הקוראים וככל שתאתרו את המילים הנכונות ותצליחו להניע אצלו את גלגלי הרגש ולעצור את גלגלי השעמום.

 תכתבו מהלב, תספרו ללקוחות שלכם את מה שאתם כבר יודעים וחלקו איתם את הידע. במילים אחרות,  התחשבו פחות בגוגל וחשבו יותר על הלקוח, שהוא הגולש הממוצע שמחפש מידע רלוונטי.

התחלת צ'אט
תודו שזה כזה נוח בוואטסאפ... ועכשיו, כיצד אני יכולה לעזור?
דילוג לתוכן