כתיבת תוכן לאתרים | כתיבת ויקיפדיה

טיפים

אסטרטגיה שיווקית לקידום אתרים

מהי אסטרטגיה שיווקית לקידום אתרים? לשם מה היא נחוצה וכיצד היא תסייע לכם לקדם את האתר על הצד המהיר והיעיל ביותר? על כך ועוד בכתבה שלפניכם.

קידום אתרים הינו הליך מקצועי המיושם כיום על ידי חברות קידום מנוסות, יועצי קידום מיומנים וחברות אינטרנט שונות המתמחות בנושא. הליך זה מיועד לצרכי קידום האתר וחשיפתו לקהלי היעד הרלוונטיים לתחום האתר והוא מותאם בין היתר לפעילות המתחרים ברשת. כיום, בעידן בו קידום אתרים מהווה חלק בלתי נפרד מ-"עוגת תקציב הפרסום" של כל גוף עסקי ומסחרי בישראל, קיימת חשיבות רבה לניהול הליכי הקידום באמצעות אסטרטגיה שיווקית המותאמת לכל צרכי הקידום ומטרותיו.

מהי אסטרטגיה שיווקית לקידום אתרים?

אסטרטגיה שיווקית לקידום אתרים היא למעשה הגדרה כוללת למגוון פעולות מקדימות הנדרשות לצרכי אפיון האתר, מטרותיו, קהלי היעד הרלוונטיים לגביו ובהתאם לכך יישום פעולות קידום. האסטרטגיה השיווקית לצרכי קידום אתרים ברשת נבנית ומיושמת על ידי חברות קידום מנוסות המעמידות לרשותכם מגוון רחב של שירותי קידום אתרים, לרבות, שירותי אפיון האתר ומטרות הליכי הקידום.
בשלב הראשון לבניית האסטרטגיה השיווקית לקידום אתרים, אנו ממליצים לכם לפלח באופן המדויק ביותר את צרכי הקידום ומטרותיו ובמקביל לפלח את קהלי היעד הרלוונטיים לכם ואת אפיקי הפרסום ברשת באמצעותם תוכלו להגיע אליהם.

אסטרטגיה שיווקית לקידום אתרים – למי היא נחוצה ולמה?

בניית אסטרטגיה שיווקית לצרכי קידום אתרים ברשת, הינה כלי חיוני עבור כל אחד ואחת מבעלי האתרים שביניכם המעוניינים לפעול למטרות קידום עסקיהם ברשת. כלי מקצועי זה יאפשר לכם לאפיין את סוגי פעילות השיווק והקידום הנכונות לכם ברשת ואת דרכי ההגעה לקהלי היעד הרלוונטיים לכם.

כיום, האסטרטגיה השיווקית לצרכי קידום אתרים ברשת מבוססת על שתי זירות פרסום עיקריות, האחת, מנוע החיפוש של גוגל הנחשב לאמצעי הקידום הנפוץ והפופולרי ביותר בארץ ובעולם, והשנייה, קידום אתרים באמצעות הפייסבוק, הרשת החברתית הגדולה, החשובה והמשפיעה ביותר ברשת ומחוצה לה. התווית אסטרטגיה שיווקית נכונה בכל אחת מזירות הפרסום הנ"ל, תסייע גם לכם לבסס את מעמדכם (בקרב קהל הגולשים) כאתר מקצועי, איכותי ובעל ערך מוסף לגולשים בו, ותאפשר לכם לייעל את הליכי הקידום ולהוביל לכך שתוך פרק זמן קצר, אתר הבית שלכם יקודם בצורה המיטבית ביותר בהתאם למטרות הקידום המוגדרות בשלבי בניית האסטרטגיה.

שיטות הקידום השונות מוגדרות אף הן באסטרטגיה השיווקית הנבנית בעבורכם והן משלבות בין צרכי הקידום המוגדרים באסטרטגיה לבין התנאים הנדרשים לקידום יעיל בגוגל ובפייסבוק. חברות קידום מנוסות ומקצועיות המתמחות בניהול הליכי קידום וניהול קמפיינים קידומים ברשת, יעניקו לכם מגוון רחב של פתרונות שירות ואמצעים טכנולוגיים למטרות קידום האתר והשגת תוצאות קידום מטיבות תוך פרק זמן קצר ובמינימום השקעה כספית נדרשת בהתאם להיקף פעולות הקידום, משך תקופת הקידום וכדומה.

תוכן לאתר באנגלית – נקודות חשובות

האם האתר שלכם זקוק לתכנים בשפה האנגלית? התשובה פשוטה. האם אתם מעוניינים בחשיפה לקהל לקוחות פוטנציאלי של מיליוני דוברי אנגלית שאינם מסוגלים להבין את השפה העברית? האם אתם רוצים לעלות בתוצאות החיפוש של גוגל בכל רחבי העולם? או במילים אחרות – האם העסק שלכם פונה עכשיו, או יפנה בעתיד, לקהל לקוחות בינלאומי? במידה והעסק שלכם הוא עסק שפונה ללקוחות מחוץ לישראל התשובה היא פשוטה – אין ספק, ממש מן השלב הראשון – מומלץ להזמין עבודה מקצועית של כתיבת תוכן לאתר באנגלית. המשך קריאה

כתיבת תוכן לאתר בדרך הנכונה והמקצועית

ברגע שיש לעסק שלכם אתר משל עצמו אתם מגלים אמת כואבת: האתר כשלעצמו אינו מכניס לקוחות. הסיבה לכך היא פשוטה: ברשת ישנם מיליוני אתרים, וגוגל אינו מכיר את האתר שלכם. כאשר אתם מעלים את האתר לרשת, בהנחה שהוא בנוי בצורה נכונה ומקצועית, גוגל יגיע אליו בסופו של דבר ויכניס אותו לאינדקסים הכבירים שלו. אך למרות זאת צריך לזכור שלמרות היכולות האדירות של מנוע החיפוש, אין מדובר באדם, והאלגוריתם ישער בקירוב במה עוסק האתר לפי התכנים הכתובים בו. זוהי הסיבה הראשונה לכך שחשוב מאד לבחור בדרכים מקצועיות של כתיבת תוכן לאתר. המשך קריאה

מאמרי קידום שיווקיים

כל חברה מסחרית מוקמת למטרות פעילות עסקית עם כוונת רווח. לחברה כזאת יש אופציות שונות לשווק את מוצריה ושירותיה, ואחת היעילות ביותר, אם לא היעילה מכולן, היא שיווק באמצעות האינטרנט. אין צורך לומר כי האינטרנט מגיע לכמות אנשים רבה בכל העולם, וזורם בו מידע רבגוני ורב במיוחד. יש צורך להעביר את המידע בצורה מרוכזת וממוקדת שיעילותה רבה. לצורך כך, נבנים אתרי אינטרנט, שכוללים מידע חזותי ותכנים מילוליים. מאמרי קידום נועדו להעביר את המסרים של החברה המסחרית לקהל לקוחות חדש וותיק. קידום יעיל יוכיח עצמו בשורת הרווח במאזני החברה. המשך קריאה

כתיבה שיווקית מקצועית

כאשר אדם משוטט בשוק ושם לב למתרחש סביבו הוא יבחין עד מהרה שלא כל הדוכנים משגשגים במידה דומה. ברור, ישנה חשיבות מרובה למראה הדוכן ולהיצע שמסודר עליו. אבל מעבר לכך ישנו עוד מרכיב חמקמק וקשה יותר להגדרה שקשור ליכולת המכירה של כתיבה שיווקית מקצועיתהסוחר שניצב בדוכן. סוחר מאיר פנים, מנומס ושירותי יצליח יותר – מן הסתם. בנוסף, ישנו סוג של יכולת או כריזמה שקשה מאד לשחזר באמצעות לימוד והוא נדמה כמתת אל. כאשר הסוחר ניחן בתכונות הללו הוא מסוגל, כפי שאומרים, למכור קרח לאסקימוסים. הוא יכול לשכנע כל אדם שעומד מולו לקנות עוד ועוד, כולל דברים שהוא לא חשב כלל לקנות כאשר הוא יצא מביתו בבוקר. המשך קריאה

כתיבת תוכן לאתר – כיצד והיכן

רכתיבת תוכן לאתר - כיצד והיכןשת האינטרנט היא כבר מזמן זירת המסחר הפופולארית והגדולה ביותר בעולם, והיא מחייבת את כל אחד ואחת מבעלי העסקים
שביניכם לפעול בזירה האינטרנטית באמצעות אתר אינטרנט תדמיתי שירכז אליו את כל הפעילות המקוונת שלכם ברמה השיווקית. במקביל, ריבוי אתרי האינטרנט בכל תחומי העסקים, מחייב אתכם לפעול למען קידום האתר התדמיתי שלכם בכל דרך ולגרום לו להיחשף לכמות הולכת וגדלה של גולשים בכל רגע נתון. המשך קריאה

מאמרי קידום לאתר אינטרנט

מאמרי  קידום לאתר

כל עסק חייב לפרסם ולשווק עצמו על מנת לקבל הזמנות, להגדיל מחזורי כספים ולהרוויח כסף. השיווק חייב להתבצע כל העת ובכל שלב של העסק. בתחילת הדרך, הרצון הוא לרכוש לקוחות חדשים כדי להגיע לאיזון תפעולי, ואחר כך להתמיד בשיווק כדי לרכוש לקוחות נוספים ולשמר את הקיימים. האינטרנט הוא כלי רב עוצמה ובעזרתו ניתן להעביר מידע, לפרסם, למכור, להעביר מסרים ועוד. יש צורך לדעת להשתמש בו ואחד הכלים האפקטיביים כיום הוא אתר אינטרנט. מאמרי קידום נחוצים לדחיפת האתר קדימה בגוגל ולהגעה למקומות ראשונים בתחום הסיווג של העסק. המשך קריאה

כתיבת תוכן לאתרים בישראל ובעולם

אתרי אינטרנט של גופים שונים נחשפים ללקוחותיהם הקבועים וללקוחות מזדמנים. כל לקוח חייב סוג התייחסות אחר. לקוחות חדשים חייבים להיחשף לתכנים ויזואליים ותכני מלל שימשכו את עיניהם במהירות רבה, ולפעמים כהרף עין, ואילו הוותיקים ישמחו לאתר דינאמי שמספק מידע חדש כל העת, ואשר יש בו שינויים מעניינים כל העת. אתר דינאמי ומתחדש יכול להעיד לטובה על אופי בעליו, ואנשים רבים יתרשמו ממנו. מכאן קצרה הדרך לעיון בתכנים השונים וליצירת קשר לשם קבלת הזמנת שירותים. אתר אינטרנט שמתוחזק על ידי מומחים הוא, לרוב, מוצלח ומעולה.כתיבת תוכן לאתרים בישראל ובעולם

המשך קריאה

כתיבת תוכן לאתרים שבאמת עוזרת

כתיבת תוכן לאתרים איכותית ומקצועית

בעבר הלא רחוק, כל אדם שרצה לשווק את העסק בבעלותו, נאלץ בסך הכל לפרסם מודעה באחד משני המקומות הבאים: במדור נותני השירות בעיתון, או בספר הטלפונים העירוני. מודעה זו עתידה הייתה 'למשוך' עבורו לקוחות פוטנציאליים, הואיל ואנשים אשר נזקקו למתן שירות, ערכו חיפוש  במקומות אלו בלבד. עוד הגדיל לעשות בעל עסק ולפרסם מודעה בכתב גדול ומודגש, אשר צדה את עינו של כל מדפדף בעיתון או בספר הטלפונים. המשך קריאה

כתיבה שיווקית – משווקים אתכם

מה היא הכתיבה השיווקית, לשם מה היא נועדה וכיצד תוכלו באמצעות מילים לשפר את אחוזי המכירות בבית העסק? אתם מוזמנים לקרוא את השורות הבאות ולדעת יותר על כתיבה שיווקית והדרכים ליצירתה.

כל מכירה מתחילה במילה…

מכירות מכל סוג מבוססות על יצירת קשר בין מוכר לקונה, כאשר הקשר הנוצר ביניהם הינו לרוב מילולי או טקסטואלי. כל מילה בה תבחרו להציג את המוצר, השירות או הרעיון אותו אתם משווקים, יכולה להשפיע בצורה ניכרת על הצד השני (הקונה), דבר המוביל לכך שלאור המילים בהן תבחרו לעשות שימוש מתקבלות ההחלטות אצל הקונה. המשך קריאה

התחלת צ'אט
תודו שזה כזה נוח בוואטסאפ... ועכשיו, כיצד אני יכולה לעזור?
דילוג לתוכן