תוכן לאתר
תוכן לאתר הוא מה שעושה את האתר שלך למעניין ויתרה מזאת, הוא מה שיגרום לגולשים לחזור אל האתר שלך ולהפוך להיות לקוחות. התוכן עוזר לצייר את המקצועיות של האתר וגם מכוון את הגולשים לאן שבוחר בעל האתר. מילים ידועות בכוח הניווט שלהן, לא בכדי אין בנמצא אתר ללא תוכן. דבר חשוב מאוד לדעת ולהפנים היא הצבתו של התוכן האיכותי במרכז על ידי ענקית מנועי החיפוש. אתר שלא יספק תוכן איכותי, לא יקבל דירוג טוב מגוגל ולא יקבל קדימות או עדיפות. ימי מילוי האתר במשפטים הגיעו לקיצם.
תוכן לאתר וחשיבותו
רבות דובר על חשיבותו של תוכן לאתר. בכל פעם ובכל מקום בו הועלתה על שולחן הדיונים רמת החשיבות של התוכן, תמיד וללא יוצא מין הכלל, הובהר כי התוכן הוא בעל חשיבות עליונה ובצדק. בואו נשחק משחק קטן, דמיינו כי אתם נכנסים לאתר בו מוכרים שירות, האתר מעוצב יפה ובעל אלמנטים עיצוביים מעניינים. בחירת הצבעים כובשת ומודול תמונות פשוט מהפנט. בבואכם להכנס לעמוד אודות אתם נתקלים בתוכן באיכות נמוכה, המשפטים אומנם מסודרים האחד אחרי השני אך כל קשר בין אחד למשנהו הוא מקרי בהחלט. אתם מאתרים שגיאות כתיב ובכלליות, התוכן פשוט לא כתוב נכון או יפה. כמה מכם היה ממשיך לרכוש את המוצר או השירות מהאתר? כמה מכם היה חוזר בשנית לאתר? האם עיצוב יפה היה משאיר אתכם או שמא התוכן הירוד היה מהדהד בראשכם?…
התשובה לשאלות הללו היא דיי ברורה ונחקרה רבות, אין זו המצאה מיום כתיבת שורות אלו. אמנם רבים מכם אינם מודעים לכך אך חברות רבות בשוק, מקימות אתרי דמה אשר מטרתם העיקרית היא להציב את האתר האמיתי שלהם בראש וממוצב גבוה גבוה אל מול "המתחרים" שלא תמיד קיימים.
כמה זה עולה לי
השאלה היותר דחופה ויותר חשובה היא האם השקעה קטנה בכתיבת תוכן לאתר משתלמת אך רובנו רוצים לדעת את השורה התחתונה ולכן נענה על שאלה זו. ראשית, יש להבין מה בדיוק צריך, כמה עמודים, למה הם כתובים, מה האתר שלך מייצג, מה מטרת האתר ומהו המסר השיווקי. לאחר מכן, יש לבצע מחקר קטן ברחבי הרשת כדי לדעת את המתחרים ולהבין לאן הרוח נושבת בתחום שלכם. לאחר ליקוט פיסות מידע אלו, נוכל להגיע למסקנה הנכונה של כמות העמודים הדרושים לאתר שלכם. ניתן לומר בוודאות כי עלות כתיבת תוכן לאתר לא תעלה מעל עלות הבנייה ולרוב מסתכמת בכמה מאות שקלים בודדים. כמו כן, ישנם אתרים המבוססים על תוכן בלבד ולכל דבר יש חריגים. אי לכך ובהתאם לזאת, המהלך הכי נכון יהיה ליצור איתנו קשר ולברר עלויות על ידי קבלת הצעת מחיר. מקסימום, לא תרכשו תוכן אך לפחות תקבלו תמונה מלאה ובהירה למה אתם צריכים והיכן אתם עומדים.
להזמנת תוכן אונליין הקליקו כאן