כתיבת תוכן לאתרים | כתיבת ויקיפדיה

כמה עולה כתיבת תוכן לאתרים ומדוע

אנשים תמיד מעוניינים לדעת כמה יעלה להם שירות או מוצר, זו תמיד השאלה הראשונה ובצדק. דבר זה תקף גם לגבי שירות כתיבת תוכן לאתרים. במאמר זה נסביר מהם הפרמטרים שעל פיהם מתקבלת ההחלטה לגבי מחיר התוכן שייכתב לאתר ומדוע קיים הבדל בין המחיר של כתיבה שיווקית לבין סוגים אחרים של כתיבה.

כתיבת תוכן לאתרים – על מה מדובר?

כתיבת תוכן יכולה להיות כתיבת עמודי אתר אינטרנט, כתיבה של מאמרים מקצועיים, מדריכים, כתבות תדמית, מלל לדף נחיתה, כתיבה יצירתית שמשולבת עם קופירייטינג, כתיבת מאמרי קידום והרשימה עוד ארוכה. כל סגנון כתיבה מתומחר בצורה שנה, כאשר הפרמטרים העיקריים לקביעת המחירים הם:

  • המטרה- כתיבה שיווקית שמטרתה לשווק את המוצר, השירות או עסק מסוים תעלה יותר מכתיבה שעיקרה הוא לשמש ככלי קידומי שמצביע על דינאמיקת התכנים של אתר מסוים בתהליך הקידום. המטרה של התוכן שנכתב היא בעלת משמעות גדולה בקביעת המחיר.
  • מיקום- כתיבת תוכן לאתרים תעלה יותר מכתיבת תוכן לאתרי מאמרים. המיקום של התוכן משפיע על המחיר של התוכן. מאמרים שיהיה באתר האינטרנט חייבים להיות מקצועיים פרופר ולא רק "ייצוגיים". דפי הבית של אתר אינטרנט חייבים להיכתב לאחר אפיון מקיף, שיחות עם בעל העסק ותיקונים.
  • וותק- כותב תוכן לאתרים בעל ניסיון של שנים בתחום ובעל מוניטין מוצלח ירשה לעצמו לדרוש מחירים גבוהים יותר ואנשים גם ישלמו מחיר זה וזאת משום המוניטין המוצלח והעובדה שהתוצאה של הכתיבה תענה על דרישות הלקוח, המלל ייכתב תוך התחשבות בכללי האופטימיזציה של הקידום והתוצאה תהיה מוצלחת.
  • מספר מילים- כמות המילים תמיד תשפיע על המחיר. העלות של מאמר 250 מילים באותו סגנון תמיד תהיה נמוכה יותר אל מול מאמרים ארוכים יותר.

https://www.milot.co.il/%D7%9B%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%AA-%D7%AA%D7%95%D7%9B%D7%9F-%D7%9C%D7%90%D7%AA%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%9E%D7%A7%D7%A6%D7%95%D7%A2%D7%99%D7%AA-%D7%95%D7%A0%D7%9B%D7%95%D7%A0%D7%94/

 הזול עולה ביוקר? כתיבה שיווקית ועוד..

האם אכן הזול עולה ביותר? האם לא ניתן למצוא מישהו שיכתוב עבורכם במחירים זולים ועדיין באיכות גבוהה? בוודאי שניתן למצוא כותב תוכן שמציע כתיבת תוכן לאתרים בסגנונות שונים במחירים נמוכים, אך האם אתם בטוחים שתהיו מרוצים מהתוצאה שלו? האם אתם חושבים שאותו אדם ישב שעות על קטע הכתיבה שמיועד לכם ויקבל תשלום של שעת עבודה? בשורה התחתונה, ככל שאתה מוצלח יותר ובעל ניסיון רב יותר בכל הקשור אל כתיבה שיווקית וכתיבה של תכנים מסוגים נוספים, כך גם המחיר שלך יהיה גבוה יותר. נכון להיום כאשר התחרות כה גדולה, אף בעל אתר אינו יכול להרשות לעצמו להתפשר על פחות מהטוב ביותר. תוכן איכותי, ממוקד ומעניין יוביל כמות גדולה של אנשים לאתר האינטרנט שלכם. תוכן שמשלב יצירתיות, ידע וכתיבה בשילוב כללי הקידום יוביל לדירוג גבוה יותר של אתר האינטרנט שלכם במנוע החיפוש של גוגל.

כתיבה שיווקית נחשבת כסוג של כתיבת תוכן לאתרים ולא בכדי. חשוב מאוד להקפיד על איכות התוכן הכתוב וזאת בעיקר כי צריך לחשוב על הגולש שקורא מחד ומאידך על גוגל ששמה את איכות התוכן בקדמה. 

לסיכום, התשובה לשאלה כמה עולה כתיבת תוכן לאתרים ומדוע הינה פשוטה. המחיר של כתיבת תוכן לאתר נקבע בהתאם לסוג התוכן, לניסיונו ולמוניטין של כותב התוכן.

התחלת צ'אט
תודו שזה כזה נוח בוואטסאפ... ועכשיו, כיצד אני יכולה לעזור?
דילוג לתוכן